Az üzleti utakra igénybe vett kisebb repülőgépek számát tekintve 187-tel Kína vezeti az ázsiai- és csendes-óceáni régió országainak listáját - derült ki a JetNet piackutató 2012-es, szerdán közölt adataiból.

Kína az elmúlt tíz évben 103 százalékkal növelte üzleti repülőgépparkját. A térségben 2002-ben összesen 947 ilyen repülőt tartottak nyilván, 2012-re pedig számuk már elérte az 1566-ot. Az üzleti célú repülés piacát az ázsiai- és csendes-óceáni régióban továbbra is a növekedés jellemzi. Az üzletemberek és vállalatvezetők már ismerik az ilyen gépek által nyújtott szolgáltatások előnyeit - állapította meg a China Daily című lapnak Ted Farid, az amerikai Beechraft Corp repülőgépgyártó vállalat alelnöke. A statisztikák szerint 2008 és 2012 között e repülőgépekből 27 százalékkal több volt a teljesített megrendelés, mint a 2003 és 2007 közötti szállítások mennyisége. 

A térség üzleti utakra használt repülőgépparkjának 58 százaléka sugárhajtású gépekből áll, 42 százalékuk légcsavaros. Utóbbiak népszerűsége növekvőben van. Az üzleti kategóriába többnyire azok a repülőgépek tartoznak, amelyeket jellemzően néhány napos üzleti utakra vesznek igénybe, legfeljebb 1500 kilométeres távolságra - körülbelül két és fél órás repülőútra - történő utazásokhoz. Fontos jellemzőjükként említik a praktikusságot és a kényelmet. Az ilyen gépek között vannak 3-4 ülésesek, de 5-9 ülésesek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaihirek.blog.hu/api/trackback/id/tr215232068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása